31.8.06

Het is zover.

Na een gans jaar voor de Belgische staatskas te hebben gewerkt is het nu mijn beurt om er eens goed van te profiteren, een ganse maand september zal er gerust, gewandeld en geleefd worden zoals God in Frankrijk. Wat het verlof zal brengen weet ik totaal niet, het zullen in hoofdzaak de weergoden zijn die het ritme en de bestemmingen zullen bepalen en meer moet dat niet zijn, een mens kan snel en met weinig tevreden zijn als hij wil.
Een weekend in Koksijde is een van de bestemmingen en als het weer het toelaat trekken we nog voor een paar dagen over de landsgrenzen heen naar La Douce France, de Opaalkust zou dan een mogelijke bestemming zijn, maar waar ?, geen mens die het weet. We volgen de GPS en dan komt men allicht ergens uit waar men kan eten en slapen en meer moet een mens niet hebben.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wens jullie in alle geval een verkwikkende vakantie toe met veel fraai weer en tal van aangename verrassingen.

Anoniem zei

Enorm veel fun en goed weer toegewenst tijdens de vakantieperiode. Neem het er maar eens goed van.

Unknown zei

@ smiling cobra, Allah zal u belonen met 100.000 gouden €.

Unknown zei

@ smiling cobra, ik bedoel chocoladen € natuurlijk. Anders zijn de belastingen er mee weg.

Unknown zei

@ young crazy fool, moge uw wensen alijd uitkomen.

Sana follia zei

Geniet met volle teugen, laat ze in Drogenbos en omstreken zelf de handjes maar wapperen.

Unknown zei

@ katjesnest, ha ge weet het, als de Jos nu eens zo rap stapt en eens zo hard werkt als anders is er geen enkel probleem.

Anoniem zei

Geniet maar van jullie verlof, en laat de technologie jullie maar op plaatsen komen waar je anders gewoon zou aan voorbijgaan.

Pluk de dag


Mvg Eduardo

Unknown zei

@ Eduardo, bedankt, we zullen ons best doen.

Anoniem zei

Geniet van een welverdiende vakantie Freddy.

Unknown zei

Waarvoor mijn eeuwige dank.

Unknown zei

@ buddha, de eeuwige dank was ter uwer bestemming natuurlijk.

Anoniem zei

Een prachtige vakantie toegewenst.Mooi weer, lekker eten en drinken, wandelingen in en naar onbekende bestemmingen...
Succes

Unknown zei

@ victor, waarvoor ik u hartelijk dank, van al het opgenoemde zal ik mijn best doen om een steentje mee te happen, maar voor de gezondheid zal ik het genoegen niet allemaal tegelijk tot mij nemen maar met een beetje tegelijk.