26.8.06

Is het niet Godgeklaagd.


Ik kan me hoe langer hoe minder van de indruk ontdoen dat de tekening links de waarheid benaderd.
De vermoedelijke dader van de moord op Joe Van Holsbeeck, Adam G. had volgens de directie van de gesloten instelling waar hij verblijft, recht op een uitstapje.
Hierop had men voorgesteld om naar de voetbalwedstrijd België - Kazachstan te gaan, het parket had hiertegen beroep aangetekend, de klacht werd in beroep ontvankelijk verklaard, ware het niet dat dit 1 dag na de match was.
Waar is de minister van justitie nu weer mee bezig, wedden dat het weer Van Parys of Verwilghen hun schuld is.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

De logés van de vijfsterrengevangenis van Brugge beschikken zelfs over een zwembad, een fitnesscentrum ... Nou, ik niet hoor!

Unknown zei

@ smiling cobra, ik ben al heel gelukkig dat ik me als echte Belg, sorry, Vlaming als eigenaar mag gedragen van deze instellingen, het is maar de vraag "gaan we naar de beurs of niet", ik heb zo de indruk dat we dit met deze minister van van jusitie beter nog even kunnen uitstellen.

Cursief Huigje zei

Zouden de ontsnapten uit de Dendermondse gevangenis ook gegaan zijn naar Belgie-Kazachstan?

Unknown zei

@ bart, de opstelling van Kazachstan is als volgt, spelen mee, alle namen eindigend op, Itch, Itch, Itch en Itch.

Anoniem zei

Dat ze al zot waren wisten we al, maar klaarblijkelijk zijn sommigen nu rijp voor het gesticht.

Unknown zei

@ buddha, ze zijn er rijp voor en hadden er al lang moeten inzitten.