1.3.07

Een weekendje aan zee.


Dit weekend gaan we voor enkele dagen naar zee en dan kunnen we van de gelegenheid gebruik maken om enkele wandelingen mee te maken in het Brugse, het geluk was aan onze zijde, met een verblijf in Blankenberge zijn het zeker geen grote verplaatsingen naar Damme en Torhout. Vooral de wandeling voor zondag spreekt me erg aan, met de kasteeldomeinen van Wijnendale en Aartrijke, je weet maar nooit wie je daar tegen het lijf kan lopen.
Planning voor het weekend.

Zaterdag 03 maart 2007, wandeling te Damme (West Vlaanderen), "Erwtensoeptocht" ingericht door " WSV De Frisse Stappers Brugge ;verder is vermeld, "Wandeling door de polders, gratis een kop erwtensoep voor iedere deelnemer".
Inschrijven van 8:00 - 15:00 uur, parcours 6-12-20 kilometer.
Start; Gemeenteschool, Burgstraat, Damme.

Zondag 04 maart 2007, wandeling te Torhout (West Vlaanderen), "23 ste Verloren Kost Tocht" ingericht door "WSV Nacht Van Vlaanderen Torhout; verder is vermeld, "Ongeëvenaarde zwerftocht door het Houtland en de kasteeldomeinen van Wijnendale en Aartrijke. Vanaf de 14 km gaan alle afstanden door het Verloren Kostdomein ".
Inschrijven van 7:00 - 15:00 uur, parcours 4-8-14-20-26-35-50 kilometer.
Start; Zaal De Mast Sportcomplex, Industrielaan 14, Torhout.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

De volgende tocht al weer Freddy, Ik hoop dat het fijne dagen zijn en zeker met beter weer dan die van deze week want dat is toch een beetje al te beroerd. En, je weet maar nooit, dat is een deel van 'de hoop'.

Anoniem zei

Ja, je komt heel dicht bij me in de buurt. Op een van die kasteeldomeinen kun je me zelfs regelmatig aantreffen, omdat er zich in het kasteel een uitstekend restaurant bevindt, al betwijfel ik ten zeerste dat je me daar zondag zult aantreffen.

Unknown zei

@ marius, hoop doet leven nietwaar.

Unknown zei

@ smiling cobra, daar was ik me van bewust dat we bijna op je nest zouden komen.

Guy (= Gwy) zei

Ik veronderstel dat je op 3 maart ook een heroïsche strijd tegen de natuurelementen gevoerd hebt, waardoor de warme erwten soep dubbel zo goed smaakte.

Unknown zei

@ wid, dat mag je wel zeggen, en ze kon niet warm genoeg zijn.