16.2.07

Mister Mystery.

Deze test had ik gevonden bij Dramoghe en het wakkerde mijn aangeboren nieuwschierigheid aan om het op mezelf eens uit te testen. Alhoewel ik nu niet met alles te koop loop en meestal in mijn kluis blijf of ze moesten op mijn (soms) lange tenen trappen, wil ik jullie toch eens aanraden om het op uzelf te proberen. Het resultaat mag er best wezen. Hier zou wel eens een Freud kunnen achter zitten.
Dus testen en publiceren maar, ben eens benieuwd naar de resultaten.
Men weze gewaarschuwd !!!!!!
Om te testen klik hier

You Are 27% Open
You are open at times, but generally you don't let many people into your inner world.It's possible that you have a friend or two that knows you well.But to most people, you are a total mystery.

8 opmerkingen:

Sana follia zei

Het valt op dat wij familie zijn, want ik krijg juist dezelfde uitleg. Misterious whahaha!

Unknown zei

@ katjesnest, er zal weinig misterious aan zijn , het zullen eerder de genen zijn mijn gedacht.

Guy (= Gwy) zei

En geloof het of niet. Ik krijg ook dezelfde tekst. Maar mijn % was wat hoger.

Unknown zei

@ gwy the alder, binnen een bepaald % zal de uitleg hetzelfde zijn veronderstel ik.

Anoniem zei

Ik ga ff testen
OT: zie dat je me hebt gelinkt..tnx heb je terug gelinkt

Anoniem zei

9% open
weet van mezelf wel dat ik geen open boek ben voor iedereen ;o)

Unknown zei

@ greesje, graag gedaan en bedankt.

Unknown zei

@ greesje, 9% is wel een echt gesloten,boek.