24.1.07

Vandaag even geen adempauze.

Het was weer van dat, Murphyke was weer aanwezig. Eerste werk vandaag, een vrachtwagen lossen die geladen was met Natronloog, ook gekend als NaOH, bijtende soda of natriumhydroxide. Een produkt waar men beter kan mee opletten dus. Dit ging zonder slag of stoot in de tank.
Intussen was men het bedieningsscherm voor het lossen van zwavelzuur aan het vervangen, nog steeds geen probleem tot de technieker zijn taak ten einde was. Nog maar net was de man verdwenen of de vrachtwagen met zwavelzuur of H2SO4 was daar om te lossen. En toen gingen de poppen aan het dansen, het scherm werkte maar de schembediening werkte niet, reden nog steeds onbekend. Geen probleem, we bedienen het even van ter plaatse, vergeet het, de afsluiters onbedienbaar en de pompen gaan niet in. Hulp was op komst, de voeding had de geest gegeven, vervangen en ok. Het lossen kan beginnen, de vrachtwagen heeft veel meer dan het gevraagde bij en dat geeft weeral problemen, dus in de reserve tank ermee. Intussen is de normale werktijd voorbij, doch..... de zwavelzuurpompen werken niet en zijn niet aan de praat te krijgen, nogmaals hulp geroepen want dit is iets dat boven mijn pet gaat, ieder zijn stiel. Vermits ik hier toch niets kon aan verbeteren was het beter om het slagveld te verlaten want zo kon men het wel noemen.
Hopelijk heeft Murphyke tegen morgen een andere stek gevonden want teveel is teveel en trop is..... juist ja.

6 opmerkingen:

Maxentia de Beauvais zei

lijkt me héél ingewikkeld allemaal

Anoniem zei

Al die producten met gevaarlijke namen en waarschijnlijk nog gevaarlijker effecten. Ik ben al bang als ik een tankwagen moet inhalen, laat staan dat ik voor het lossen ervan moet instaan.

Anoniem zei

Hopelijk niet bij ons zenne, ik moet nog 4 nachten doen, en hoop eerlijk gezegd om die in alle rust te kunnen volbrengen.
De afgelopen shiften hebben ze ons al goed weten te vinden.

Mvg Eduardo

Unknown zei

@ smiling cobra, het is inderdaad gevaarlijk speelgoed, maar ieder zijn stiel natuurlijk.

Unknown zei

@ Maxentia de Beauvais, dat was het ook op sommige ogenblikken.

Unknown zei

@ eduardo, voorlopig is hij al in weekend vertrokken denk ik, maar ieder op toer is niets te veel.