3.1.07

Planning voor het weekend.


Een nieuw jaar, dat wil zeggen, een nieuw wandeljaar, of zouden we mogen zeggen een stapjaar. Dat is ook wat ik dit jaar van plan ben, namelijk, op stap gaan. Ik bedoel hier niet mee in de nachtelijke uren er in vliegen maar een beetje meer kilometers afleggen dan in 2006.
Verleden jaar was het met mijn wandelstart een hele tijd geleden dat ik, na een lange stop, terug aan sport begon, dus opbouwen was de boodschap. Nu de inrijperiode voorbij is kunnen we bij manier van spreken "met vol gas" vertrekken.
Wat gaan we doen dit weekend ?

Zaterdag 06 januari 2007, wandeling te Poederlee (Antwerpen), "16 de Driekoningentocht" ingericht door "Herentalse wandelclub v.z.w; verder is vermeld, "Langs kleine bospaden en over landbouwwegen. Hoofdzakelijk door dennenbossen. Typisch Kempisch landschap en bezoek aan de Heggekapel".
Inschrijven van 8:00 - 15:00 uur, parcours 4-9-15-21-30 kilometer.
Start; De Kouter, Heggenlaan, te Lille-Poederlee.

Zondag 07-01-2007, wandeling te Gierle (Antwerpen), 25 ste Boerenfrikadellentocht" ingericht door WSV Beekakkers v.z.w., verder vermeld, Door de Kempische natuur, langs wind- en watermolen, rustpost midden in het bos (vorig jaar was dit een prachtige tocht).
Inschrijven van 8:00 – 15:00 uur parcours 4-7-11-16-20-25-30 kilometer.
Start; Parochiezaal St-Jan, De Nefstraat, Gierle.
Hopelijk zie ik jullie daar,

Groetjes, Freddy11.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

O, ik moet juist ergens anders naartoe. Wat jammer toch! 't Zal voor een volgende keer zijn. :)

Unknown zei

@ smiling cobra, wie weet is het de volgende keer niet in jouw buurt.

Sana follia zei

Alleen al voor de boerenfrikandellen met krieken zou je het doen ;p

Unknown zei

@ katjesnest, waarom denk gij dat we gaan ?