14.9.06

Hoe zal het weekend eruit zien.


Ik zal het dan wel hebben over de nabije toekomst want bij gebrek aan zulk een glazen rond voorwerp zie ik ook niet verder dan mijn neus lang is en zeker niet zonder zo een ding waar twee van die glazen voorwerpen zich in ophouden, nu niet dat het glazen van een steriliseerbokaal zijn maar zonder is het leven zeker niet zo scherp afgelijnd.
Het weekend zal er ongeveer als volgt gaan uitzien, morgen vrijdag vertrekken we voor een weekend naar Koksijde, dit gaat misschien gepaard, afhankelijk van het weder, via een ommetje naar Rekkem voor een wandeling van 20 kilometer aldaar, ingericht door de plaatselijke wandelclub om dan verder met de auto na nog een 50 tal kilometer in Koksijde te belanden, ons hotel opzoeken dat we reeds verkend hadden vorige week woensdag met die onvoorziene overnachting. Wat de avond brengt, wel wie zal het zeggen wat er na een restaurantbezoekje nog allemaal kan gebeuren, verlof is verlof, we moeten er voor niemand uit en ‘s morgens staat het ontbijt klaar.
Zaterdag misschien eerst een duikje in het overdekte zwembad, een douche en dan ontbijten. Vervolgens met de wagen naar Hooglede waar een wandeling georganiseerd wordt door de plaatselijke brandweer omdat ze een opendeurdag houden, misschien 20 of 25 kilometer met de benenwagen, op de aankondiging staat te lezen dat er ook versnaperingen te verkrijgen zijn, op zich is dat al veelbelovend en zeker moest er iets bijzijn in vloeibare toestand. Ik heb het hier dan zeker niet over water want daar paren de kikkers in, het mag wel water zijn maar het moet dan wel langs een brouwerij zijn gepasseerd, welke dat speelt geen rol, op mijn mond past nogal veel. Terug naar de kust om een douche en een restaurantje met een natje en een droogje, mooi het leven is mooi, Will Tura zou fier zijn op mij.
Zondag komt wandelclub WSV Schelle met de ganse club per autobus naar Lombardsijde voor een aldaar georganiseerde wandeling, dus ambiance verzekerd, we zullen daar nog een 20 tal kilometer te voet op de teller zetten. Dan zal dat ‘s avonds een duikje in het zwembad worden of een plaatsje in het bubbelbad en een douche, daarna een zoektocht bij de plaatselijke middenstand om het verloren lichaamsgewicht terug op peil te brengen en daarna om het vloeistofpeil bij te werken, iedereen mag zijn kost een beetje verdienen.
Maandag een plonsje in het zwembad en een douche voor het ontbijt en dan zal het inpakken, betalen en wegwezen worden. Normaal is de planning om door te trekken naar Frankrijk maar dat zien we dan later wel. De pc gaat mee omdat ik een donkerblauw vermoeden heb dat het hotel over een hotspot beschikt maar of dat in Frankrijk ook zo zal zijn is maar de vraag, je hoort in ieder geval nog van me, wanneer, dat zal de toekomst uitwijzen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha, West-Vlaanderen roept. Ik wens jullie in alle geval een prettig verblijf aan zee en in la douce France, veel wandel- en ander plezier, lekker eten, koel bier ... en alles wat jullie hart begeert, moeten jullie maar kopen.

Unknown zei

@ smiling cobra, hartelijk dank, ja de roep van de voorouders, ik kan er nog altijd niet aan weerstaan, zal wel liggen aan het ouder worden zeker, maar we zullen het zeker niet aan iets laten ontbreken.

Sana follia zei

May the feet be with you, of zoiets. Denkt maar ni aan ons, eet en drinkt niet te weinig en loopt tussen de regendruppels mochten die er zijn. Veel groeties van ons allemaal.

Unknown zei

@ katjesnest, we zullen ons uiterste best doen. Laten wel iets weten, de groetjes aan Eduardo en de kindjes.

Sofie zei

Veel plezier aan de kust en in Frankrijk! Vergeet de dorstigen niet te laven!

Unknown zei

@ sofie, ik laat me graag in met werken van barmhartigheid dus zullen er zeker geen dorstigen zijn.