15.9.06

Goed aangekomen.

Beste bloggers,
Het is met veel genoegen dat ik kan mededelen dat het eerste gedeelte van onze eerst dag een meevaller was van formaat, zijnde een prachtige wandeling welke vertrok in Rekkem en tot twee maal toe over de Belgische grenzen heen ging tot in Frankrijk, de gren sposten waren Menen en Moeskroen.
Over dit avontuur en foto's zal ik later terugkomen, het hotel is prima en de ontvangst tot in de puntjes geregeld, voor de rest moeten we zelf zorgen.
Hou jullie haaks en wij doen de rest.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Blij dat het jullie goed gaat. Houen zo!

Unknown zei

@ smiling cobra, wij gaan het nog beter houden, de plannen zijn intussen een beetje veranderd, het is hier zulks een goed hotel dat we niet verder trekken maar hebben besloten om hier te blijven tot donderdag, ik ben nog wel van plan om even over de grens te wippen tot in Nieppe om aldaar het graf op te zoeken van mijn oom, zijn echtgenote en dochter. De foto's van hun laatste rustplaats was één van mijn doelen in dit verlof omdat we dan toch in Frankrijk waren maar het is nu zeker niet zo ver.

Anoniem zei

Amuseer jullie goed!

Unknown zei

@ buddha, we zijn goed bezig, heb zelfs nog geen tijd hehad om iets te lezen, laat staan schrijven.

Anoniem zei

Hoi, ik ontdekte zonet je weblog. Blij er weer een wandelblogger bij te hebben. Ik ga meteen een linkje plaatsen op mijn site, zodat ik je snel terug kan vinden.

Groeten

Unknown zei

@ caroline, sorry voor de laattijdige reactie maar door het verlof, begrijp je, bedankt voor de link. Vanaf nu kunnen we dus terug beginnen.