23.3.09

Euthanasie.


Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik een eind weg te filosoferen, tot het gesprek bij het thema euthanasie belandde. Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik haar : 'Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van machines en in leven moet worden gehouden met vloeibaar voedsel ! Als je mij zo ziet aftakelen, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af.' Zij is rechtgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer uitgetrokken en al mijn Duvel weggegoten !


Straf hé !!!

Met dank aan Kim.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

" Met dank aan Kim " ... mercie he !

Unknown zei

@ kim, is zeker niet slecht bedoeld hoor.

Anoniem zei

Oei, ik zal die mop hier niet voorlezen want dan doet mijn ventje net hetzelfde met mij. Alhoewel mijn Duvel toch al bijna leeg is.

Unknown zei

@ maaike, dat zou echt jammer zijn.