27.3.09

Busreis ouderlingen.

In een dorp beslist de vereniging van 50-plussers een autobusreis te maken.
Na een uur bereiken ze de stad en de buschauffeur laat iedereen uitstappen aan het winkelcentrum. Een oudere dame komt bij hem en fluistert in zijn oor. 'Mijnheer, zegt ze, ik denk dat ik seksueel ben aangerand. ' De chauffeur denkt er het zijne van maar belooft toch een onderzoek in te stellen.
De 2e halte is 's middags aan een wegrestaurant. Iedereen moet uitstappen. Een andere oude dame komt bij de chauffeur en zegt hem stilletjes, ' Mijnheer. Ik denk dat ik seksueel ben aangerand. '
Nu is de chauffeur wel gealarmeerd. Hij stapt terug op de bus en gaat op inspectie. Dan ontdekt hij een oude man die op handen en voeten tussen de zetels kruipt. ' Hey, zegt hij met en boze stem. Kan ik U soms helpen ?' ' Zeker, zegt het oude ventje. Ik ben mijn pruik kwijt.
Tweemaal dacht ik dat ik ze gevonden had. Maar dit was niet juist.
Twee keer was het er een met de haarspleet in het midden en van mij is ze op de kant.

Geen opmerkingen: