3.6.07

Niet gelachen.


Nadat een pas getrouwd bruidspaar de bruidssuite van het hotel heeft betreden, doet de bruidegom zijn broek uit en geeft het aan zijn kersverse bruidje met de woorden:
'Trek deze broek van mij eens aan'.
Met een ietwat verbaasd gezicht doet ze wat hij zegt en merkt even later op:
'Zie je nou wel, die broek past mij toch niet!!!'
De bruidegom ziet dat tafereel geamuseerd aan en zegt dan heel doordringend:
'Heel goed, onthoud dus dat IK de broek draag en niet jij.'
Even later geeft het bruidje haar slipje aan haar bruidegom en zegt:
'Dan wil ik nu graag, dat jij ook even mijn slipje past'.
Hij gaat argeloos op haar verzoek in. Het komt echter niet verder dan zijn rechter bovenbeen en moet dan wel opmerken:
'Ik kom helemaal niet in je slipje.'
'Juist.',
zegt het bruidje,
'en als jouw houding niet verandert, dan blijft dat ook zo!'

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend. Ik had ze onlangs op de radio gehoord bij 4FM toen ik bij de kine zat.

Unknown zei

@ young crazy fool, dat is een fout die je niet mag maken binnen enkele tijd.

pierre du coin zei

hehe, die kende ik nog niet!

Unknown zei

@ pierre du coin, niet kennen is nog zo erg niet, het tegenkomen is erger.