16.6.07

Echt gebeurd.


Dit is een waargebeurd verhaal op een BA (Britsh Airways) vlucht van Johannesburg naar Londen.
Een staande ovatie voor dit cabine personeel....

Een Marokkaan van ongeveer 30 jaar oud, kwam te zitten naast een zwarte priester . Hij vond het erg vervelend en riep de stewardess. Stewardess; "waarmee kan ik u van dienst zijn?" Marokkaan: "Naar het schijnt ziet u het dus niet. U heeft mij Naast een zwarte priester geplaatst.
Ik wil niet zitten naast iemand van zulk een weerzinwekkende geloofsafkomst.
Zoek voor mij een andere plek. Stewardess: "Blijft u a.u.b kalm. Bijna alle plaatsen in het vliegtuig zijn bezet. Ik zal gaan kijken of er een andere plek beschikbaar is." De stewardess vertrok en kwam na een paar minuten terug.
Stewardess: "mijnheer, precies zoals ik reeds verwacht had, zijn er geen plaatsen meer beschikbaar in de economy class. Ik heb met de piloot gesproken en hij gaf aan dat er een plek vrij is in de business class. Ook hebben wij een plek vrij in de first class." Voordat de Marokkaan iets kon zeggen, vervolgde de stewardes: "Het is niet gebruikelijk in ons bedrijf om iemand van de economy class te plaatsen in de first class. Maar gezien de omstandigheden vindt de piloot het een schandelijk vertoon om een ander te laten zitten naast zulk een walgelijk persoon.
Ze richtte zich toen tot de priester en zei, "daarom, meneer, als u het zou willen, pakt u uw handbagage, er is een stoel vrij voor u in de first class."
Op dat moment, stonden alle passagiers die geschokt waren van hetgeen zij hadden gezien en gehoord op en applaudisseerden

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En zo hoort het ook

Unknown zei

@ young crazy fool, zo voel ik het ook aan, anders had ik het niet gepubliceerd.