10.6.07

Blijf dan maar kalm.


Een Belgische toerist rijdt over een verlaten weggetje in het Spaanse binnenland. Opeens springt er een boer met een oud tweeloopsgeweer van achter de struiken en beveelt de toerist te stoppen.
Naar waar moet jij, brult de boer. Naar Barcelona stamelt de man. Vooruit ! Broek af! roept de boer. De man kijkt wat verbaasd maar doet toch langzaam z`n broek naar beneden. En nu aftrekken ! zegt de boer !
De bange toerist begint voorzichtig aan z`n piemel te trekken... De boer brult al vloekend in het spaans . sneller! Na een paar minuten komt de man klaar en kijkt bang naar de boer. .
Opnieuw zegt de boer. De man stamelt met z`n slap ding tussen z`n benen...maar dat
gaat niet zo direct De boer richt z`n tweebucks tussen de toerist z`n ogen en roept
met een rood aangelopen gezicht ... opnieuw !
De Belg begint opnieuw aan z`n piemel te trekken en slaagt er toch in om er weer leven in te krijgen. Hij komt weer klaar en de boer roept... nog een keer! Dat gaat zo nog zes keer door tot de man na de zevende keer hijgt... ik kan nie meer...schiet me maar neer..ik ben platzak.
De boer kijkt tevreden en roept JUANITA ! Er komt een bloedmooi meisje van achter de struiken en de boer zegt tegen de uitgeputte toerist... Dit is m`n dochter...en ze moet een lift naar Barcelona.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Das een goei. Die had ik nog niet eerder gehoord. Waar blijf je ze toch halen vraag ik me soms af.

Unknown zei

@ young crazy fool, ach, ik heb nogal een grote duim.