24.6.07

Gewonnen.


Vorige maand was er een fotowedstrijd, uitgeschreven op de website van een beroepsfotograaf uit het naburige dorp. Ik dacht "wie niet waagt, blijft maagd", dus ik heb een foto ingestuurd uit mijn verzameling van enkele honderden foto's, het kunnen er makkelijk ook meer zijn, ik ga er zeker niet aanzitten om ze geteld te krijgen.
Het was een foto die ik 19 mei 2007 genomen had tijdens een wandeling te Overmere, je zal je misschien afvragen "waarom nu juist die foto", ik heb geen enkel idee, alleen had ik er een goed gedacht in en zoals het spreekwoord zegt "Een goed gedacht en een ziel van kurk en je blijft bovendrijven."
Begin deze maand was er dan de bekendmaking van de winnaar, je kan het al raden, het was bingo. Altijd aangenaam natuurlijk, zeker als je voor de eerste maal aan een fotowedstrijd deelneemt. De vraag is "wat heb ik gewonnen", het zijn geen schatten maar dat hoeft voor mij ook niet, wat wel, een vergroting van de winnende foto op een formaat van 30 x 40 cm, en je kan het geloven of niet maar ik ben er apetrots op.
En dit is de foto die het maakte.

11 opmerkingen:

micheleeuw zei

Proficiat !
Altijd leuk om te winnen.
Leuke foto. Was het moeilijk om je 'modellen' zo te laten poseren ? ;-)

Maxentia de Beauvais zei

Het is inderdaad een toffe foto. Gefeliciteerd!

Unknown zei

@ maxentia de Beauvais, waarvor dank, ik doe enkel mijn best.

Unknown zei

@ micheleeuw, bedankt, het enige probleem was om een BH te vinden voor 6 in 1. Niet makkelijk, en hou ze dan maar stil op één rijtje.

Unknown zei

@ micheleeuw, Brugge, ongelooflijk, mijn lievelingsstad en ook de geboortestad van mijn moeder zaliger, tevens ook de bakermat van onze stamboom, +/- 1666 tot hiertoe gevonden, we graven nog verder.

Anoniem zei

Proficiat, zo eenvoudig gaat dat, maar het is ook een fraaie prent.

Unknown zei

@ marius, je moet een beetje geluk hebben, het onderwerp moet er zijn én, je moet het zien, dat is alles.

pierre du coin zei

Ik vond al het al mooie foto toen ik hem de eerste keer zag. Misschien moet je je modelen wat extra mals gras gaan voeren?

Cursief Huigje zei

'k heb altijd geweten dat Overmere geluk brengt!
(ik woon er trouwens!!)

Unknown zei

@ pierre du coin, en suikerbiet als toetje.

Unknown zei

@ bart h, leuke plaats en zeker om te wonen.