23.6.07

Voorlopig uitgeteld.



Een dubbele enkelbreuk uit 1996 speelt me reeds enkele dagen hevig parten. het ijzerwerk dat men er toen ingeplaatst heeft om de boel aan mekaar te houden irriteert me danig, heeft het te maken met de dagelijkse onweders, het onstabiele weer of scheelt er meer aan mijn voorpoot, ik weet het voorlopig niet.
Het doet hevig pijn en dus zal er van de wekelijkse wandeling tijdens het weekend niet veel in huis komen. gelukkig ben ik bij deze toestand allerminst. Hopelijk komt er snel beter weer en gaan de ongemakken er vanzelf mee weg, laat het ons hopen.
"Hoop doet leven", zij de pessimist en hij begon te huilen.

6 opmerkingen:

Guy (= Gwy) zei

Sterkte in ieder geval.
Blijf niet bij de pakken zitten.

Unknown zei

@ gwy the alder, van harte bedankt, zo een pak is soms wel handig om even neer te zitten, maar wees niet bang, ik zal er zeker en vast niet blijven bij neerzitten.

micheleeuw zei

Van harte beterschap !
Hopelijk verdwijnen de ongemakken wanneer het opnieuw beter weer wordt.

Unknown zei

@ micheleeuw, ik hoop het u , bedankt voor uw steun.

Anoniem zei

Veel beterschap! Ik kan mij zelfs niet inbeelden hoeveel pijn een dubbele enkelbreuk doet... en ik zit te klagen over een verstuiking, ai ai ai het is triestig gesteld met mijn pijngrens!

Unknown zei

@ comicksken, alles went, maar dit toch niet.