20.11.06

Zou het nu toch waar zijn ?

























Dus ik had dan toch gelijk.

8 opmerkingen:

Guy (= Gwy) zei

Ik heb ook gelijk.
Maar er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Unknown zei

@ wid, gelijk is gelijk, en voor de rest blijft het me allemaal gelijk.

Sofie zei

Is dit wel wetenschappelijk bewezen Freddy? ;-)

Unknown zei

@ sofie, dat is natuurlijk de vraag, maar ik heb me altijd laten wijsmaken dat er nooit leugens in de krant staan !!!!!

Anoniem zei

Ik denk dat het juist is, en aangezien ik een man ben, heb ik 75 % kans dat ik gelijk heb.

Unknown zei

@ smiling cobra, en gelijk hebt ge.

Anoniem zei

Mannen hebben altijd gelijk, daar heb ik geen krantenartikel voor nodig om dat te weten :p

Unknown zei

@ youg crazy fool, als je gelijk hebt heb je gelijk.