15.11.06

Spreuken met een knipoog.



Vrouwen letten op detail, mannen letten op taille.

Alles wat omhoog gaat komt ook weer omlaag, behalve mijn gewicht.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altijd windstil.

Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen.

De ideale echtgenote is hij die zijn vrouw begrijpt wat zij niet zegt.

De maatschappelijke ladder is voor de meeste mensen een huishoudtrapje.

Computers: de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel.

Hoe lediger de geest, hoe bloter het beest.

Ik hou van werken, ik kan er uren naar zitten kijken.

Wie het laatst lacht sterft tenminste vrolijk.

Voor een ontevreden mens bestaan er geen gemakkelijke stoelen.

Praten zonder denken is als schieten zonder richten.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand, iedereen denkt er genoeg van te hebben.

De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog.

Je zit tegenwoordig vaster in het verkeer dan in de gevangenis !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Alles wat omhoog gaat, komt ook weer omlaag ... Nu weet ik waarom ik mijn bankrekening voortdurend in de gaten moet houden.

Unknown zei

@ smiling cobra, en een verwittigd man....