13.11.06

Doordenkertjes.


Arafat was zijn sjaal kwijt, hij had zijn Yasser over gehangen.

Amerikaanse buffels hebben iets bisonders.

Als hij niets anders te eten had, leefde Godfried van bouillon.

Mag je op zondag weekdieren eten ?

Drinken halveert je leven, maar je ziet dubbel zo veel.

Word bokser, dan heb je meer kans op slagen.

Herman Brood kwam van bij de bakker.

Ik ging hem een trap verkopen maar hij woonde op het gelijkvloer.

Roken is en blijft een teer onderwerp.

English beer is like sex in a canoo: fucking close to water.

Kwaliteitslingerie is bijzondergoed.

Doodgaan is stoppen met sterven.

Ik heb een mooi figuur geslagen, helaas sloeg ze terug.

Als twaalfuurtje aten we een half eendje.

Zouden gecloonde kinderen een rode neus hebben.

De bultenaar besefte dat het ergste achter de rug was.

Alleenstaande dame zoekt zittend werk.

We verwachten middagtemperaturen rond 12 uur.

Na de hevige regenbui stond de volledige migrantenwijk blank.

Die losse vijs kon hem geen moer schelen.

Om op schema te blijven moest de tandarts een tandje bijsteken.

Incest moet in de familie blijven.

De barman was klein maar tapper.

Door zijn toedoen stond haar bloes open.

Hij was dun van haar, zij was dik van hem.

Je moet op tijd weten hoe laat het is.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb er ook nog twee, al zijn het meer raadseltjes:

Wie was de sterkste man ter wereld?
Antwoord: Mozes, want hij wierp een blik over de oceaan.

Wat was het eerste voertuig ter wereld?
Antwoord: een eendje, want in de bijbel staat: Jesus kwam in zijn eendje de berg af...

Unknown zei

@ caroline, zeker niet slecht, nog een beetje en we krijgen een vol blad.

Anoniem zei

Sommige kende ik al, maar de nieuwe heb ik genoteerd.
Ik heb gezien dat je met iets anders bezig bent (Het Fotograafje). Wanneer is de doop?

Unknown zei

@ smiling cobra, ik ben inderdaad aan een nieuw kindje bezig en de geboorte zal voor binnen enkele uren zijn. Ik heb zoals je merkt ook de links uiteindelijk op het scherm gekregen, alle kleine beetjes helpen nietwaar.

Anoniem zei

Leuke post.

Ik ken ook nog zo'n Mozes vraagstukje.
Wat was Mozes zijn achternaam?
.
.
.
.
Van den Berg
"En toen kwam Mozes Van den Berg"

Ik had niet beloofd dat het een goei ging zijn hé? ;-)

Unknown zei

@ xixarro, het is en het blijft een doordenkertje en dat is de bedoeling.