14.11.06

Enkele nieuwtjes.

Er waren enkele vernieuwingen op komst en nu zijn ze er eindelijk doorgedrukt, op deze blog heb ik enkele aanpassingen gemaakt door mijn favoriete links een plaatsje te geven waar ze horen, zo kan ik dan uiteindelijk een wederdienst bewijzen aan alle bloggers die voor mij hetzelfde deden waarvoor hartelijk dank, deze aanpassing komt wel wat laat maar is altijd beter dan nooit, het heeft veel zweet bloed en nu en dan een ferme vloek gekost maar de aanhouder wint.
En het grote nieuws is natuurlijk dat "De Wandelaar" er een broertje bij heeft, het is ook een jongetje en heet " Het fotograafje ". Dit idee spookte reeds lang door mijn mayonaise en het is de bedoeling om foto's die anders niet getoond zijn in een artikel of dergelijke los te laten op mogelijke bezoekers. Met een woordje uitleg is het allemaal een beetje aangenamer gemaakt. Veel kijkplezier.

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Die blog wordt zeker ook opgenomen in mijn Google Reader

Unknown zei

@ young crazy fool, waarvoor dank, sinds 2 of 3 dagen is het onmogelijk om je blog te openen, ik ontvang steeds het bericht "De pagina kan niet worden weergegeven", heb je enig idee waardoor ?

Anoniem zei

Dank je voor de link en nu klik ik meteen even door naar de nieuwgeborene.

Unknown zei

@ smiling cobra, graag gedaan

Anoniem zei

Ik ben even bij de pasgeborene geweest, maar ik kan daar kennelijk nog geen commentaar plaatsen, dus doe ik het hier:

Proficat Freddy. Het ziet er een buitengewoon verzorgde blog uit, erg fraai qua uiterlijk ook, en je foto's zijn om de vingers bij af te likken.
Chapeau!

Sana follia zei

Heb mijn 2de broertje gevonden, maar die wil geen commentaar precies.

Unknown zei

@ katjesnest, probleem met de comment, kan het voorlopig niet vinden, hulp.

Unknown zei

@ smiling cobra, bedankt voor het goede nieuws, heb een probleem voor de comment maar kan het niet onmiddelijk oplossen, even verder zoeken.

Guy (= Gwy) zei

Leuk dat je in het fotograafje het hebt over een unieke bibliotheek met 20.000 boeken. Mogen we een foto van een paar zeldzame exemplaren, misschien 1ste druks, verwachten?

Unknown zei

@ wid, uw wens is mijn bevel, maar het zal voor morgen zijn, echt beloofd.

Anoniem zei

Succes met je nieuwe geesteskind!
Comments kan je daar blijkbaar (nog) niet geven.

Unknown zei

@ buddha, bedankt, helaas zit ik voorlopig (hoop ik) met het probleem van de comments, alhoewel de instellingen juist zijn, misschien een probleempje bij de host, ik werk eraan.

Anoniem zei

Geen probleem. Dan geven we voorlopig hier wel even commentaar.
Kan je dat kasteel ook binnen bezoeken? Lijkt me iets om eens met mijn "ik-ben-zot-van-kastelen-vriendin" te doen.

Unknown zei

@ xixarro, dit kasteel is inderdaad te bezoeken zoals je de volgende dagen zult merken. Echt de moeite om eens te doen met uw "ik-ben-zot-van-kastelen-vriendin", ze zal er van in de wolken zijn, dan heb je meteen een "ik-ben-zot-van-kastelen-wolken-vriendin".

Anoniem zei

Ik ga het proberen te onthouden ;-)

Unknown zei

@ xixarro, een computer heeft altijd een goed geheugen.