22.11.07

Nu breekt mijn klomp !!!!!!!




Toen ik mijn mailbox opende was er een mailtje bij van pierre du coin, hij stuurde de volgende tekst op,

Hé Freddy, proficiat met uw 62ste plaats in de lijst van de meest invloedrijkste Vlaamse blogs! http://www.metatale.eu/top-100

Eerlijk gezegd heb ik zo een tijdje naar die tekst zitten kijken met het idee van "die trekt mij op stuipkens", even later dan toch maar naar de website gesurfd en tot mijn allergrootste verbazing was het inderdaad zo dat ik op nr. 62 stond. Dat is toch wat, dacht ik, maar vraag me niet hoe ik daar beland ben of door wie ik deze eer mag opstrijken. In feite is het al eender wie me die bloemen heeft gegeven, maar ze zijn in ieder geval heel hartelijk bedankt. En pak er ene op mijn en uw gezondheid. Proost ende schol mannen (vrouwen).

4 opmerkingen:

Sana follia zei

Een welgemeende proficiat! Heb zelf een wel heel invloedrijke 2 hihi.

Unknown zei

@ katjesnest, bedankt, bedankt, en blijven schrijven zou ik zeggen, dan komen er misschien 2 tweetjes achter elkaar tevoorschijn.

pierre du coin zei

Zeg freddy bij uw nieuw verworven positie bij de invloedrijkste blogs verwachten wij toch wel enige richtlijnen! Stemadvies, eettips, muziekaanraders. De wandeltips die krijgen we alvast met de regelmaat ;-).

Unknown zei

@ pierre du coin, vandaag zullen er aardappelen met bloemkool en worst op tafel getoverd worden bij een vleugje muziek van Bach, het stemadvies zou ik willen overlaten aan mensen die daar verstand of profijt bij hebben.