3.10.06

Nog een beetje geduld.


Ik heb reeds verscheidene malen de vraag gekregen "waar blijven uw wandelverhalen ?", wel voor diegenen die het nog niet wisten, ik ben de hele maand september in verlof geweest, heb vele wandelingen gemaakt en nog meer foto’s en daar knijpt nu juist het schoentje. Ik gebruik nooit mijn foto’s zonder dat ze bewerkt zijn, bij mij moet het juist zijn en anders komen ze er niet op en daar is wel veel werk aan als je het goed wil doen, dan zet ik er nog een watermerk op, waarom doe ik dat, wel ik wil vertellen wat de vorige keer is gebeurd, iemand neemt mijn foto’s van het net, maakt er een Power Pointe presentatie van en stuurt die doodleuk naar iedereen, inclusief naar freddy11, de wandelaar, ikke dus, straf hé. Wel van zoiets word ik pisnijdig, daar zakt mijn broek van af en zeker als dat allemaal gebeurt zonder een vraagje, wel nu dus lekker niet meer, amen en uit.
Intussen zijn we ook nog terug aan het werk. Dit is de reden dat er nog zo weinig van de wandelingen is verschenen, maar geen nood, dus nog een beetje geduld en alles komt op zijn pootjes, aan alles komt een einde en aan een worst zijn er twee.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb geduld en anderen hebben geld, dus doe maar rustig an!

Anoniem zei

Amai... Ik kan geloven dat ge nijdig zijt...

Unknown zei

@ smiling cobra, dat is pas levenswijsheid, was iedereen maar zo.

Unknown zei

@ alcyon, en nog geen klein beetje maar heel erg, uiteindelijk is het stilletjes gezakt maar ik waak als een kloek over haar kuikens.

Anoniem zei

Vroeger had ik er ook altijd last van, dat ze mijn foto's pikten zonder te vragen. Daarom staat er ook bij mij altijd een watermerk op, spaart mij een hoop stress om op mijn rechten te staan. Als ze nu mijn foto's kopiëren weet iedereen tenminste waar ze vandaan komen.

Guy (= Gwy) zei

Zo maar een vraag.
Wat is een "Power Pointe presentatie " ?

Unknown zei

@ caroline, zeker en vast, ze moeten met hun fikken van ieders gerief afblijven, als ze niet te lui zijn dan is toestemming vragen het minste wat ze kunnen doen.

Unknown zei

@ wid, dat is een reeks foto's die na mekaar getoond worden zoals een dia presentatie en dat programma heet Power Pointe.

Anoniem zei

We hebben tijd Freddy.

Misschien een magere troost, maar het feit dat je foto's (ongevraagd) gebruikt worden, wilt zeggen dat ze goed zijn.

Unknown zei

@ buddha, inderdaad mogelijk, maar toch zakt mijne pantalon daar een verdiep lager van.