30.10.06

Hoe voelen we ons vandaag ?


In de nacht van zaterdag op zondag werd ik gewekt door een keelgat waar honderd spijkers waren door gegaan en dan zie ik meestal de bui al hangen, hier hebben microben bezig geweest en door hou ik niet van, moet niet hebben van die murmels, de rest van de nacht onrustig geslapen en op zondag toch nog een wandeling van 27 kilometer afgewerkt maar daarover later op een gezonder moment.
Hoe voelen we ons vandaag, maandag, wel dat moet zo ongeveer het midden houden tussen een geprikte biefstuk en een zee-egel die heel toevallig is overreden op de autostrade door een Jumbo 747, niet meer maar zeker niet minder. Mijn reukorgaan heeft meer weg van een lekkende kraan waar een loodgieter zich de ganse dag kon mee onledig houden zonder dat het iets zou helpen.
Mijn gehoor is alsof ik in een geluidsdichte kamer ben waar, ergens vanuit een hoekje een brave ziel zich toch nog tracht verstaanbaar te maken door hard te roepen maar zonder resultaat. Mijn ogen zouden zeer goed thuishoren bij een albino konijn maar zijn bij mij toch volledig misplaatst.
Met de smaak idem dito, dus de eerstvolgende dagen is een restaurantbezoekje verloren geld en zullen we dan ook maar laten.
Voor de rest zie ik eruit als een glazen bokaal, doorzichtig maar vooral leeg, maar we leven nog.
Hou jullie haaks en vooral, leef gezond.

8 opmerkingen:

Sana follia zei

Gij hebt mij dus aangestoken deugeniet. Ik heb precies schuurpapier gegeten en het snutten is van ik wil wel maar ik kan niet. Er is geen rum in huis, dan maar iets anders zoeken om de keel te ontsmetten.

Unknown zei

@ katjesnest, zou het niet andersom zijn, en voor de rest ge hebt van diene lekkere perenjenever, zal ook wel helpen zeker.

Sana follia zei

k heb ne goeie poncha gedronken (zit ook rum in) met extra honing en citroen ff opwarmen en mmmmmm.

Anoniem zei

Een snel herstel toegewenst en af en toe een stevige grog drinken. Als het niet echt helpt, zul je je toch een stuk beter voelen.

Anoniem zei

Verzorg je goed Freddy! Misschien een thee met strohrum drinken.

Unknown zei

@ katjesnest, dat ziet ge toch ni van mij, zo drinken.

Unknown zei

@ smiling cobra, bedankt maat, een grog zal wel helpen maar voorlopig nog van hoest en atsjie.

Unknown zei

@ buddha, nu nog hik ene.