19.5.09

Meta Tale ranking.

Rechts boven ziet u een groene button met een getal, dit is een ranking van de "Top 100 meest invloedrijke Vlaamse Blogs". Hoe het komt weet ik niet, maar het is me terug gelukt om in de ranking te komen op plaats 48. 2 jaar geleden heb ik daar nog eens in gestaan, natuurlijk geeft dat wel een klein steuntje en goede moed om verder te bloggen. Soms is er al eens aan gedacht om er tijdelijk of langer mee te stoppen, vooral omdat het bewerken van de foto's zoveel tijd vraagt, maar nu zetten we die gedachte nog maar even opzij en doen we gewoon verder.
Ik zie hier ook Tim terug opduiken, een oude bekende voor diegenen die al een tijd aan het bloggen zijn, je kan hem vinden op plaats 50 en zijn blog vind je hier. Als je op de button rechtsboven klikt en dan op de TOP 100 klikt bovenaan in het midden krijg je de volledige rangschikking te zien.
Dus blijven bloggen en ook lezen natuurlijk.

2 opmerkingen:

Guy (= Gwy) zei

Groot gelijk.
Er zijn zo een aantal redenen:
1) Het opslaan en bekijken van de foto's en het neerschrijven van de ervaringen, doen de wandelingen herbeleven
2) Door het bewaren van tekst en foto's blijven de herinneringen levend.
3) Als je het toch op de computer doet, kan je het evengoed bloggen. Dan heeft iemand anders er misschien ook wat aan.
4) En uit de ranking, blijkt dat dit zo is.
Ik kan me voorstellen dat dit plezier doet.

Unknown zei

@ Gwy The Alder, dat is inderdaad heel juist.