6.8.08

Terug van weggeweest.


Het was hier enige dagen stilletjes, en gewoon om een simpele reden, vrijdagnamiddag heeft mijn computerscherm het heden voor het hiernamaals verwisseld en zit nu in de eeuwige (jacht)schermvelden. En omdat men zonder beeld niet kan zien wat men uitspookt kan men ook niet computeren, zo klaar als pompwater, maar op die moment was het donker, amen en uit.
We hebben ondertussen natuurlijk niet stilgezeten, zaterdag heb ik gaan stappen te Rumst, dit ter gelegenheid van de Vosbergfeesten. Zondag zijn we dan op stap gegaan te Puurs voor de Duveltocht, hier kwamen we in het begin van de tocht Maaike tegen en samen stapten we tot in de eerste controlepost waar zij onmiddellijk doorstapte voor de 42 km, haar verhaal kan je hier lezen.
Op maandagmorgen konden we dan op jacht voor een nieuw scherm, conclusie, op maandag zijn de meeste computerwinkels dicht, gesloten, toe, je komt er niet in, basta. Op dinsdagvoormiddag ben ik dan gaan stappen in Biervliet, voor de “10de Zomertocht te Biervliet”, dit mooie dorpje ligt op Nederlands grondgebied en is een kleine deelgemeente van Terneuzen, wie ooit kan, moet daar eens naar toe trekken, de moeite waard.
En dan in de namiddag kon ik dus eindelijk mijn koop gaan doen en dat is goed gelukt, een 22’’ inch, de resolutie aangepast en je weet niet wat je ziet. Heerlijk nu om foto’s te bewerken, de techniek wordt nog steeds beter en beter. Nu kunnen we dus terug aan het werk.

Geen opmerkingen: