14.12.07

Wandelprogramma voor weekend nr.50


Zaterdag 15 december 2007, wandeling te Herselt ( Prov. Antwerpen), “Wintertocht” ingericht door “ WC De Grashoppers Keiberg” ;verder is vermeld, “In de Marching staat verder niets vermeld over het parcours.“ Hopelijk valt het mee.Inschrijven van 8:00 - 9:00 uur, parcours; 4-7-12-20-30 kilometer. Start; Sint-Norbertuszaal, Wezelheide Blauwberg-Herselt.
Op deze wandeling kies ik voor de 30 kilometer.

Zondag 16 december 2007, wandeling te Torhout (Prov. West Vlaanderen), “14de Wijnendalebostocht” ingericht door “WSJV NACHT VAN VLAANDEREN TORHOUT VZW; verder is vermeld, "Parcours in en rond het bos van Wijnendale. Gratis versnapering”
Inschrijven van 8:00 - 15:00 uur, parcours 7-14-22 kilometer.Start; De Bosgalm, Pastoriestraat (Don Bosco), Torhout
Op deze wandeling kies ik voor de 22 kilometer. Hier heb ik reeds gewandeld en ik moet zeggen dat ik er toen van genoten heb in deze prachtige omgeving. Een echte aanrader.

Geen opmerkingen: