23.7.07

Even weinig tijd.

Terwijl katjesnest met haar ventje in Kenia verblijven zit oma als oppas bij de kindjes thuis, zodat ze in hun eigen omgeving kunnen blijven, ze zijn nog wel een beetje jong voor zulk een reis, (chapeau voor oma).
Intussen blijft opa het thuisfront verdedigen, dit bestaat uit, gaan werken, thuis komen en aan het eten beginnen, opeten nauurlijk en dan nog afwassen. De boterhammen voor de volgende dag maken, een gesprekje met oma en dan nog iets uit de duim zuigen voor het blog. Slapen en dan beginnen we terug opnieuw.
Natuurlijk komt er in het weekend nog het wandelen, heel belangrijk, hopelijk vinden we morgen wat tijd om iets daarover neer te typen. Als er dan nog wat tijd over is zal ik trachten nog eens op blogronde te gaan want ik ben de laatste dagen daar niet meer aan toe geweest, foei, foei. Ik zal de volgende dagen beter mijn best doen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, zo'n dagelijkse sleur is heel herkenbaar. Gelukkig biedt wandelen en een lekkere pint pakken wat verademing. Morgenavond stap ik om 22u een 100km euraudax-wandeltocht. Ik vond het de moeite om m'n sleur te doorbreken om helemaal naar Schilde af te reizen. Morgenvoormiddag werken dus en 's middags in het zeteltje rusten :-)
Wandelgroetjes !

Unknown zei

Dan ga je stappen in een mooie omgeving, met veel bos, je badpak niet vergeten om een duik te doen aan Schilde strand, men geeft voor woensdag alvast beter weer, dat is mooi meegenomen. Een fijne wandeling gewenst.

buddha zei

Succes!

Unknown zei

@buddha, bedankt, soms is dat wel nodig.