8.7.07

Als het maar schuift.


Een man belt aan bij een jonge vrouw, die drie luidruchtige kinderen in huis heeft. De man zegt: "Ik doe een onderzoek naar het gebruik van vaseline.
Gebruikt u het?"
De vrouw antwoordt: "Jazeker, mijn man en ik gebruiken het voor seks." De man krijgt bijna een flauwte, maar zegt: "Mevrouw, u bent de eerste, die zo openlijk toegeeft, dat u vaseline voor seks gebruikt.
De meeste mensen zeggen dat het voor de fietsketting is of iets dergelijks.
Als u nu toch zo eerlijk bent, hoe gebruikt u het dan?" De vrouw antwoordt: "We smeren het op de deurknop, zodat de kinderen niet naar binnen kunnen!"

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Da's een goeie. Jaja, ik gebruik het ook. Bij een wandeltocht van 100 km. In zulke gevallen moeten de billekes ook mooi slieren :-))).

Unknown zei

@ maaike, en blinken zal het dan ook wel doen.

Anoniem zei

Hihi, ik zal er geen tekeninkske bij maken. Zeg, ik heb wreed moeten lachen met je reactie op m'n blog ivm die duvelglazen :-D.

Unknown zei

@ maaike, die Duvelglazen waren nu eenmaal de "Missing Link".