10.7.07

Uitspraken over seks.


Niet vergeten, dit zijn niet mijn hersenspinsels.



Filmsterren zijn geen goede minnaars. Een meisje dat op zoek is naar seksuele ervaringen zou beter een bankbediende zoeken. M.Mastroianni
Golf en sex zijn de enige twee dingen waar je echt kan van genieten zonder er echt goed in te zijn.
Italianen denken slechts aan twee dingen. Het tweede is spaghetti. C.Deneuve
Alle mannen willen maar één ding….ze zijn dus niet veeleisend. G.Hoste
Vroeger waren ze "vieze oude mannetjes". Nu noemen we ze "sexueel actieve senioren"
Sex na je 90 - ste is als biljarten met een stuk touw. G.Burns
Ik heb de leeftijd bereikt dat eten belangrijker is dan sex. Daarom heb ik boven de keukentafel een spiegel aangebracht. R.Dangerfield
Je bent oud als je nog geïnteresseerd bent in sex als je maar geen trappen moet oplopen.
Seksuele afwijkingen, dat noem ik een tautologie. H.Brusselmans
Vrouwen hebben een reden nodig voor seks, mannen alleen een plaats. Billy Cristal
Iedereen liegt over seks, de meesten liegen tijdens de seks.
Als ze nog iets prettigers uitvinden, blijf ik het er toch bij doen. Elias
Sommige dingen zijn slechter dan seks, sommige dingen beter, maar er is niets dat even goed is als seks. W.C.Fields
Zij: "Altijd maar seks, praat eens over het weer." - Hij: "O.k. wanneer doen we het weer?"
Om de zeven minuten denkt de vrouw dat de man alleen maar aan seks denkt.
Seks is net als geloof. Er wordt teveel over gepraat en te weinig beleefd.
"Je zult je seksleven moeten halveren." - "Welke helft moet ik laten vallen: erover praten of eraan denken?" W.van Broeckhoven
Kent u die blik die vrouwen krijgen als ze seks willen? Ik ook niet. Steve Martin
Seksualiteit is helemaal niet bevrijd, het is een consumptieartikel geworden. Fromm
Seksuologen weten er alles van. Van het schrijven van boeken.
Sex: iets waar kinderen nooit over discussiëren waar hun ouders bij zijn. Roche
Liefde gaat heel diep. Sex maar een paar centimeter. Geboers
Sexappeal: wat mannen alleen met hun handen kunnen omschrijven. Uschi Glas
Ik heb zo weinig sexappeal dat mijn gynaecoloog me aanspreekt met "Mijnheer". Joan Rivers
Je bent enorm sexy en dan heb ik het nog niet eens over je lijf gehad. H.Brusselmans
Seks op T.V. kan geen kwaad, behalve als je eraf valt.
Toen onze vaders het nog konden, kon er niets. Nu ze het niet meer kunnen, kan alles. Kees van Kooten
Ik herinner mij de tijd nog dat de lucht proper was en seks vies. W.van Broeckhoven

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Er is eenvoudig niets dat mij méér verlost van de dagelijksheid dan seks.

Unknown zei

@ marius, m.a.w. u bent een gezonde jongen dus