21.1.09

Gekluisterd.

Reeds vele jaren geleden heb ik aan beide voeten mijn beide enkels gebroken, aan de rechtervoet is er zelfs een hele hoop ijzerwerk aan te pas gekomen, dit alles gaat redelijk zolang er geen stormwinden aan te pas komen, dan is het hek van de dam en komen er zeer pijnlijke dagen aan, de ene keer al minder pijnlijk dan de andere.

Vorige week vrijdag begon ik het al te voelen dat er iets op komst was, zaterdag ging ik dan zoals gepland 26 km stappen in Brugge, slecht weer, veel wind en veel regen was het menu en van bij de start had ik pijn in de linkervoet. Uiteindelijk heb ik maar 20 van de 26 km gestapt omdat het steeds erger werd. De wandeling van zondag heb ik niet gedaan en was thuis aan de zetel gekluisterd en dat is nu nog zo door de elkaar opvolgende stormen die over ons komen.

Voor vrijdag wordt er dan alweer een volgende storm aangekondigd. Ik hoop dat het dan wel letterlijk en figuurlijk zal overwaaien en dat ik zaterdag zou kunnen gaan stappen in Oosteeklo. Anders zal ik nog wat op mijn tanden moeten bijten en met hevige pijn in de voet moeten wachten op betere tijden. 

6 opmerkingen:

Guy (= Gwy) zei

Pech,
Die pijn is nooit plezant. Ik prijs mezelf gelukkig dat mijn rugpijn verdwenen is, en ik hoop dat ook bij je de pijn verdwijnt.
Sterkte en beterschap.

Unknown zei

@ gwy the alder, bedankt vriend.

Anoniem zei

Ik hoop ook dat de pijn (en bijgevolg het slechte weer)snel overgaat. Veel beterschap.

Unknown zei

@ ambigirl, ik hoop met u mee.

Anoniem zei

Oei, da's minder ... in 1998 heb ik eens een beentje in mijn schouder gebroken ( beentje zonder naam ). Als de temperatuur nu snel groot verschilt, vooral bij koude, heb ik daar nog altijd " een gevoel " ... zelfs na 10 jaar. Ja, raar he. Maar vooral ambetant, dat de storm maar rap gaat liggen.

Fijn weekend, Kim

Unknown zei

@ kim, en hoe sneller hoe liever.