25.7.08

Wandelprogramma voor weekend 30.


Zaterdag 26 juli 2008, wandeling te Wortel, (Prov. Antwerpen), “Euraudax Hoogstraten” ingericht door “ EURAUDAX BELGIË” ; verder is vermeld, “Afwisselend parcours met bossen en velden door het Belgisch-Nederlands grensgebied“.
Inschrijven om 12:00 uur, parcours 25-75-100 kilometer.
Start; Parochiezaal, Poeleinde 2 Wortel .
Op deze wandeling kies ik voor de 25 kilometer.
Meer over deze wandeling kan je hier vinden.

Zondag 27 juli 2008, wandeling te Mollem (Prov. Vlaams Brabant) “Hopduveltochten”, ingericht door “WRC MANKE FIEL ASSE”; verder is vermeld, "Landelijke omgeving aan de rand van Brussel”.
Inschrijven van 8:00 - 15:00 uur, parcours 5-7-14-21-30 kilometer.
Start; ’t Kloosterhof, Kouter, Mollem.
Op deze wandeling kies ik voor de 30 km.
Meer over deze wandeling kan je vinden op http://www.mankefiel.be

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Normaal gezien ging ik in Wortel 100 km stappen, maar ik heb geen vervoer voor de terugkeer. Ik zal dan in de plaats een wandeling doen in Zottegem. Veel plezier morgen (en overmorgen).

Unknown zei

@ maaike, veel plezier in Zottegem, maar niet te zot doen hé.