18.7.08

Wandelplanning weekend 29


Wandelplanning voor weekend 29.

Zaterdag 19 juli 2008, wandeling te Opwijk, (Prov. Vl. Brabant), “9de Eekse Stappers Wandeltocht” ingericht door “ Eekse Stappers” ; verder is vermeld, “Rustige wandeling door het landelijke maar veel te bieden Opwijk en buurgemeenten. Goed begaanbare veldwegen met vergezichten via Leirekeroute en andere. Randanimatie aan de startplaats en verzorgde controleposten“.
Inschrijven van 07:30 – 15:00 uur, parcours 6-12-18 kilometer.
Start; Feesttent, Hoeksken, Opwijk.
Op deze wandeling kies ik voor de 18 kilometer.

Zondag 20 juli 2008, wandeling te Hoevenen (Prov. Antwerpen) “6de Poldertocht”, ingericht door “W.K. Noordergouw Brasschaat”; verder is vermeld, "Park Beaulieu, natuurreservaat Het Rood, polders en rustige wandelwegen”.
Inschrijven van 8:00 - 15:00 uur, parcours 5-9-13-20-24 kilometer.
Start; J.O.S., Kerkstraat 89 A Hoevenen.
Op deze wandeling kies ik voor de 24 km.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel wandelgenot. Dit weekend geen wandelingen voor mij. Maar maandag ben ik weg naar Verviers waar ik 50 km ga euraudaxen. Heb ze vorig jaar ook gedaan en 't was puur genieten !

Unknown zei

@ maaike, inderdaad een mooie streek, maar als je in de buurt niet kan overnachten is het wel een beetje ver met den autotuut.