4.4.07

Mooie belofte.


Een heer komt binnen bij Cartier, Place Vendome in Parijs. Hij is vergezeld van een beeldmooie vrouw en samen kiezen ze een juweel van 50.000 euro voor haar. Op het moment dat er moet betaald worden, haalt de heer zijn checqueboekje tevoorschijn en begint te schrijven.
De verkoper trekt een beetje een vervelend gezicht omdat ie de man voorheen nooit eerder heeft gezien en er niet echt gerust in is dat de checque wel gedekt zal zijn. De man merkt dit gelaattrekje bij de verkoper op en zegt " Je bent er precies niet echt gerust in dat er wel genoeg geld op mijn rekening staat ?"
De verkoper : Wel, euh... De man : Kijk, geen probleem, we spreken het volgende af : aangezien het zaterdag is, en mijn bank vandaag gesloten is, laat ik mijn checque én het juweel hier liggen tot maandag. Pas nadat je het geld hebt geïnd bij de bank, laat u het juweel bezorgen bij deze lieve dame. Akkoord ? De verkoper, zelfverzekerd, geeft zonder twijfel zijn goedkeuring aan deze oplossing en de man vertrekt met zijn beeldmooie vrouw.
De maandagochtend gaat de verkoper naar de bank en wat raadt u ? Jawel : de cheque blijkt ongedekt te zijn. De bankrekening van de klient beschikt niet over voldoende provisie. De verkoper belt de man op en legt beleefd uit wat er in de bank gebeurd is, waarop de man antwoord : Ja maar dat is niet erg. Het juweel is nog altijd in uw bezit, dus het heeft u niets gekost.
En ondertussen heb ik het ganse weekend heerlijke seks gehad. Bedankt voor uw medewerking en tot nog eens !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat lopen er op de wereld toch geslepen mensen rond. Het onthouden waard.

Unknown zei

@ smiling cobra, Zeker het onthouden waard, je weet maar nooit.

Anoniem zei

Zalige methode. Moet ik onthouden en eens uitproberen.