28.4.07

Dansen als één.


Het is niet mijn gewoonte om een filmpjete tonen maar wat deze danseressen presteren is werkelijk schitterend.
"Danseressen die dansen als één danseres". Neem even de tijd om echt te kijken hoe ze op elkaar afgestemd zijn terwijl ze elkaar niet horen en alleen strak recht voorruit kijken!
Het meest bijzondere er aan: ALLE 21 DANSERESSEN ZIJN... DOOF!!! Hun trainers staan op de hoeken van het podium en geven aanwijzingen.Het is de "China Disabled People's Performing Art Troupe". De danseres voorop is Tai Lihua, ze is 29 jaar en is afgestudeerd aan het Hubei kunstinstituut.

Veel kijkplezier.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik de link aanklik, krijg ik alleen maar een scherm vol rare tekentjes te zien en geen filmpje.

Unknown zei

@ smiling cobra, dat verwonderd me, ik krijg onmiddelijk de Windows media player, misschien kan je de link copieren en in de taakbalk plakken en zo op die manier starten.

Anoniem zei

Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd en met verschillende browsers, maar deze link werkt bij mij enkel in Internet Explorer, niet in Firefox en Opera.

Unknown zei

@ smiling cobra, dit vind ik echt jammer.