7.4.08

Dat is durven


Onlangs woonde ik de begrafenisdienst van een kennis van de familie bij.
Wat ik daar in de mis meemaakte, ongelooflijk!
Sommigen schamen zich nergens meer voor.
Omdat er nogal veel volk was, stond ik tussen een hele hoop andere mensen vanachter in de kerk.Ongeveer halverwege de mis ruik ik ineens rook.
Natuurlijk kijk ik rond en zie dat er achter mij iemand gewoon een sigaret opgestoken heeft!In de Heilige Mis dan nog!!
Ik draai me om naar die vent en vraag of diene wel beseft wat hij aan het doen is...
Of hij niet beter rap zou maken dat hij buiten is met die sigaret?
Weet ge wat die vent deed? Hij gaf me gewoon een duw!
Bijna de helft van mijn pint lag op de grond...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Amaai, schandalig !!!
Dit betuigt echt wel van een gebrek aan respect ! Hoe lomp kunnen mensen zijn...

Unknown zei

@ maaike, zo dacht ik er ook over.