19.10.07

Wandelprogramma voor weekend nr. 42.


Zaterdag 20 oktober 2007, wandeling te Terhagen ( Prov. Antwerpen), "Euraudax Hobohem" ingericht door " Euraudax België" ;verder is vermeld, " Nielse visputtengebied, Walenhoek, Het Broek, Rupeldijk, Boom park, Bosstraat, Hazenwinkel, rustige paden en wegen, Willebroek centrum en Kanaalzone".Inschrijven groepsstart van 9:00 uur en 14:20 uur, parcours; 25-2x25-50 kilometer. Start; Chalet De Kleitrappers, Korte Veerstraat, Terhagen .


Zondag 21 oktober 2007, wandeling te Heusden (Prov. Oost Vlaanderen), "18de Internationale Verbroederingstocht " ingericht door "Belgisch – Nederlandse Wandelverbroedering"; verder is vermeld, "Heusden op zijn best, afwisselend parcours met oog voor onbekende paadjes. "Inschrijven van 8:00 - 15:00 uur, parcours 6-12-18-25 kilometer.Start; Gemeentelijke Gemengde Sportbasisschool, Zandakkerlaan 14 Heusden.


Voor zaterdag is dit mijn allereerste Euraudax en ik ga voor de 50 km, ik kijk er vol verwachting naar uit. Zeker omdat het parcours van deze wandeling volledig in mijn geboortestreek is.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nu je een euraudax stapt kon ik toch net niet gaan zeker. Volgende keer noteer ik 'Terhagen' alvast op m'n agenda !

Unknown zei

@ maaike, ik vond het heel jammer natuurlijk, ik heb dan toch kennis kunnen maken met je broer Joost, eerstdaags kan je de foto's wel vinden. Ik hou je aan je woord voor de volgende keer.