29.11.09

Midweektocht te Wortel.



Klik op de foto voor de volledige fotoreeks.

4 opmerkingen:

maaike zei

Aan de foto's te zien heb je gelukkig wat droog weer gehad. Ik ken de streek van Wortel totaal niet. Ooit had ik er een euraudax gepland maar uiteindelijk vond ik geen vervoer. Maar misschien komt het er wel eens van. Intussen geniet ik van jouw foto's.

Unknown zei

@ maaike, zeker de moeite waard om er eens te gaan stappen.

Kim zei

Je ziet hoe platter-dan-plat wij dit de laatste jaren met de Euraudaxkolonne hebben gestapt he ! Maar het ging er steeds hard, en veelal iets te rap ... dat wordt dan kilometervreten an-sich, en ontneemt ons een stukje ontspanningplezier ... ik ben dan ook verheugd deze "sportieve" en terechte revanche van je te hebben kunnen bekijken. Wij hebben daar ooit eens samen de 1e 25km gedaan dacht ik. Het is in Meer dat het toen wat misliep. In elk geval, ik was op 25/11 in Hoeselt, met een dag verlof op overschot. Verademend, zo nog eens op je eigen vrije tempo kunnen wandelen ...

Houzee, Kim

Unknown zei

@ Kim, inderdaad, en daarom wou ik het absoluut eens wat trager gaan bekijken, en dat is 200 % meegevallen.