24.9.08

Vader van velen.


Een kleine knaap zat op de bus naast een man die een boek aan het lezen was. Plots ziet de jongen dat de man de boord van hemd achterste voor draagt. De knaap vraagt de man waarom hij zijn boord zo draagt.
Zegt de man, die eigenlijk een priester is, : "Ik ben een Vader". Waarop de jongen: "Mijn vader draagt zijn boord niet zoals u." De pastoor kijkt op van zijn boek en zegt: "Maar ik ben de Vader van velen". Nu weer de bengel: "Mijn vader heeft 4 zoons, vier dochters en twee kleinkinderen en toch draagt hij zijn boord niet als u !"
De priester wordt een beetje ongeduldig en zegt: "Ik ben vader van honderden" en leest dan verder in zijn boek.
De kleine knaap zit een tijdje stilletjes na te denken en zegt dan fluisterend: "Misschien zou je beter uw broek achterste voor dragen in plaats van uw boord !!!!"

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihihi, die kleine jongen heeft blijkbaar al kennis van zaken :-)

Unknown zei

@ maaike, jong geleerd is oud gedaan.