18.10.10

Mijn 100ste wandeling in 2010.

















Op zaterdag 16 oktober dit jaar maakte ik mijn 100 ste wandeling, daarvoor trok ik richting Ekeren waar wandelclub “Bosgeuzen-Voorkempen” de “Herfstwandeling” voorschotelden.
Tijdens deze 100 wandelingen stapte ik 2343,6 km, er zal dus al redelijk wat rubber aan de Belgische en Nederlandse wegen achtergebleven zijn. In België was dit verdeeld over de provincies, Antwerpen, Oost Vlaanderen, West Vlaanderen, Vlaams Brabant, Waals Brabant, Luik en Henegouwen. In Nederland was dit de provincie Zeeland.
Ik heb nu nog ongeveer twee en een halve maand de tijd om de overige 656,4 km bij elkaar te stappen, om dan een totaal van 3000 km te hebben dit jaar, evenveel als wat ik verleden jaar wandelde. Het is geen moet maar wel een doel, en in het leven is het altijd beter om een doel voor ogen te hebben dan in het niets te staren.

2 opmerkingen:

Guy (= Gwy) zei

100 is hoe dan ook een mooi getal

Unknown zei

@ Gwy The Alder, en nog een mooi rond getal ook.